עבודות ברזל וגבס

במקרים רבים עבודות ברזל וגבס נחשבות לחלק משמעותי במסגרת תהליך בנייה קלה. מדוע? כי פרויקט מסוג זה אמור להיות זריז ויעיל. הקמת גלריות ברזל ותיחום שטחים בעזרת קירות גבס הם פרויקטים שאפשר לבצע אותם במהירות רבה. אז לפני שאתם יוצאים לדרך, ומוצאים את בעלי המקצוע המתאימים למיזם, לנו יש כמה טיפים בשבילכם שכדאי לדעת.


חלוקת שטח לקומות


יש בבעלותכם חלל גדול? אתם שוכרים את הנכס ואין לכם זכות לעשות בו שינויים קבועים, אבל אתם רוצים להקים בו קומה שניה? הזמינו קבלן שיפוצים בתל אביב אשר יש בצוות שלו מומחה עבודות ברזל. בעתיד, כאשר תצטרכו לפנות את המקום, יהיה לכם הרבה יותר פשוט לפרק את עבודות הברזל מאשר לפרק שינויים במבנה שנעשו ע"י עבודות בטון. כמו כן, ניתן להקים משרדים על הגלריות הללו ע"י שימוש בעבודות גבס.



התאמת לוחות הגבס הנכונים לפרויקט שלכם


ישנם סוגים שונים של לוחות גבס ויש לבחור בהם לא רק לפי סוג הנכס שלכם והצרכים אלא גם לפי התקנות. למשל ישנם לוחות גבס העמידים במים. כדי שהחומר לא יירקב - חשוב לבחור בהם. סוג נוסף הוא לוחות גבס חסינים לאש. במקרים רבים, זהו הסוג שחייבים להתקין במיוחד במקומות כמו מפעלים. איך מזהים שהקבלן שלכם מתקין את הלוח הנכון? לפי צבע הציפוי של הלוחות. למשל ציפוי ורוד משמעותו - חסינות מאש.



מעקות


ברזל הוא לא רק חומר חזק שיועד להתקנת גלריות. ניתן להשתמש בו גם להתקנת מעקות ברזל במרפסות ובמדרגות. אם אתם חוששים מכך שמדובר בחומר גס ולא יפה, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. לא משנה אם מדובר בפרויקט המתבצע בדירה, וילה, מפעל או מוסד, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים על מנת לבחור את העיצוב המתאים ביותר לבית שלכם. כמו כן, ניתן לשלב גם חומרים אחרים במסגרת בניית מעקות ברזל. חומרים כמו זכוכית ועץ, וכך להגיע לתוצאה יפה מאוד.



בחירת מנהל פרויקט


בין אם מדובר בפרויקט בניה קלה או פרויקט שיפוצים, הדבר החשוב ביותר שכדאי לכם לעשות הוא למצוא מנהל פרויקטים שמסוגל לקחת אחריות מלאה על הניהול ברמת המפתח. למה הכוונה? אתם נותנים לו את המפתח לדירה או העסק שלכם והוא דואג להחזיר לכם את המפתח כאשר הכל מוכן. זה אומר שעליו להגיע עם בעלי מקצוע מומחים בכל אחד מהתחומים הנדרשים במקום העסקת חובבנית או במקום שתאלצו לחפש בעצמכם מומחים נוספים לפרויקט.

נשמח לראותכם בין לקוחותינו!

צרו קשר או חייגו