חשיבות הכספת בבית בבניה קלה

חשיבות הכספת בבית בבניה קלה


מהי החשיבות בהצבת כספת בבתים מבניה קלה?


כולנו מודעים ליתרונות החשובים של המבנים שנבנו בשיטת הבניה הקלה - המהירות שבה הם מוקמים, המחיר הנוח שלהם, התרומה שלהם לסביבה, ועוד שורה ארוכה מאד של יתרונות.

לצד שפע היתרונות הללו, אתם חייבים כמובן להיות מודעים לחשיבות שבהצבת כספות בתוך המבנים הללו.

אחרי הכל - אם אתם מזמינים פרויקט של בניה קלה לטובת מגורים, אתם מתכוונים לאחסן לא מעט פריטים יקירים ובעלי ערך רב בתוך הבית שלכם.

יתרה מזאת - אם יש לכם כלי נשק ברישיון, אתם מחויבים ע"פ חוק להחזיק אותו בתוך כספת.

אולם מעבר למה שהחוק אומר - מדוע רכישה של כספת היא עניין מומלץ במיוחד לבית שלכם שנבנה בבניה קלה?

כל הסיבות לרכישת הכספת


  • ביטוח - בואו נתחיל בעניין פשוט למדי - אם יש לכם חפצי ערך מיוחדים בערכם הוא גבוה במיוחד, יש להניח שאתם תרצו לבטח אותם מפני גניבה. אולם, אף חברת ביטוח לא תסכים לבטח את הפריטים הללו בפוליסה מקיפה, אלא אם אתם תבטיחו שאתם שומרים אותם בתוך כספות אשר נציג חברת הביטוח גם יבדוק ויאשר. כך כמובן חברת הביטוח נוטלת על עצמה פחות סיכון - ואתם גם יודעים שהפריטים הללו שמורים היטב בבית שלכם.

  • הגנה נגד פורצים - זו כמובן הסיבה המרכזית לרכישת כפסות עבור בית שנבנה בבניה קלה. אתם תרצו להגן על הבית שלכם היטב נגד פורצים. יש לזכור שבבניה הקלה, מדובר ברוב המקרים על הקמת בתים שהם בקומת קרקע, ולכן הגישה של פורצים שונים יכולה להיות קלה יותר. אתם כמובן תרכשו שפע של אמצעים להגנה על הבית שלכם, אבל אין ספק שאחד האמצעים הטובים והחשובים ביותר אלו הן הכספות. בתוך הכספת אתם שומרים על הדברים היקרים ביותר - כשהגנבים לא יכולים לפתוח אותן. כדאי ומומלץ גם לחברת את הכספת לקיר או לרצפה היטב, כדי שהפורץ לא יוכל לעקור מהמקום את הכספת.

  • הגנה נגד נזקים - בעקרון, המבנים שמוקמים בשיטת הבניה הקלה הם גם חזקים ועמידים נגד איתני הטבע, אבל כמו כל בית באשר הם - גם כאן יש סיכוי אפשרי לפריצה של דליקה בתוך הבית, במידה ולא נזהרים. במקרים הללו, כספת עמידה מפני אש, יכולה להציל את הדברים שיקרים לכם יותר מכל. אם יש לכם כמויות גדולות של כסף מזומן למשל או של מסמכים חשובים, תכשיטים, וכיו"ב - כדאי לשמור אותם בתוך כספות חסינות מפני אש, וגם במקרה של דליקה - יהיה ניתן להציל את מה ששמור בהן.

סוג נוסף של כספות

קניה אחת שחוסכת לכם המון הוצאות


אם המחיר הממוצע עבור כספת לבית הוא כמה מאות שקלים בסך הכל - הרי שהתמורה שאתם מקבלים היא אדירה.

בזכות הכספת, אתם תוכלו להציל רכוש ששוויו יכול להגיע גם לעשרות ואף מאות אלפי שקלים בחלק מהמקרים.

הדבר בעצם מאפשר לכם לקבל את התמורה הטובה והמלאה ביותר שיש.

נשמח לראותכם בין לקוחותינו!

צרו קשר או חייגו