עיצוב בית פרטי בבנייה קלה

בואו נבנה לנו בית מעוצב ומתוכנן בבניה קלה - ירוקה


בניית בית הוא חלום שיכול להתגשם, הבניה הקלה – בניה ירוקה הינה מגמה שנפוצה בעולם ולאחרונה גם בארץ.

היתרונות רבים והיכולות עולות על כל דמיון ולכן יש לתת חשיבות רבה לעיצוב ולתכנון של הבית

והתוצאות יהיו מדהימות!!!

עיצוב בתים פרטיים חייב להיעשות על ידי בעלי מקצוע מוסמכים בשילוב של אדריכל או מהנדס יחד עם מעצב פנים.


שיטות הבניה שהיו מקובלות בעבר הן בניה מסיבית ומה שנקרא בניה רטובה: שילוב של בטון מלט וטיט בשנים האחרונות בארץ ולאחרונה גם בעולם משתמשים בחומרים חדישים עמידים ידידותיים לסביבה, צורת בניה זו נקראת בניה קלה – או בניה ירוקה כזו שמתחשבת בסביבה, מהירות הבניה היא גבוהה ופחות מלוכלכת ובשל כך גם הרבה יותר זולה. קל מאוד לבלבל עיצוב פנים עם יופי גרידא, אך אין הדבר נכון.

בפנים הבית תפקידו של מעצב הפנים אינו רק לעצב יפה את הבית, אלא לעצב נכון את הבית. כל רהיט צריך להימצא במקום ובזווית המתאימה, שייצור הרמוניה עם שאר הרהיטים, ויהיה נוח לשימוש.

בנוסף יש לקחת בחשבון את מיקומו של הבית לדוגמא: כיוון זוויות האור בשעות שונות של היום בחדר, ולעצב בהתאם. לאחר מתן מענה לפונקציונאליות של החדר ולתנאים בחדר, מתפנה מעצב הפנים לתת מענה להרמוניה בין כל הרהיטים וליופי.משמע, שעיצוב בתים פרטיים אינו נעשה כלאחר יד ובעת עיצוב הבית, יש להסתמך על איש מקצוע.

עיצוב בית פרטי בבניה קלה

בית מעוצב לפי הטעם והסגנון שלך, תוך שילוב אלמנטים חדישים מעולם עיצוב הבתים הפרטיים

רצוי לבחור איש מקצוע בעל ניסיון וידע קודם בעיצוב בתים ובבניה קלה, ולוודא כי אתם מתחברים האחד לשני. וודאו כי יש לכם שפה משותפת עם המעצב האחראי לעיצוב הבית, וכי אתם מרגישים שהמעצב מבין אתכם ויוכל להתמודד יפה עם המשימה הגדולה שהיא בניית הבית ועיצוב הבית שלכם והפיכתו לבית חלומותכם.

עיצוב בתים פרטיים משתנה לפי הטרנדים הנפוצים. פחות מדובר בטרנדים של צבעים שולטים כמו שאנו מכירים מעולם האופנה, אלא בסגנונות עיצוב שונים. אינכם רוצים בית המעוצב בצורה מרשימה אך נראה כאילו כולו לקוח מהמוזיאון לימי הביניים, ולכן בחרו מעצב עדכני, חדשני, היודע בדיוק אילו טרנדים חזקים עכשיו בעיצוב בתים ויודע כיצד להתאים את הטרנדים האלו לסגנון ולטעם האישיים שלכם.

תנו דגש על ביצוע הבניה עם מקצוענים לבניה קלה שיש להם ידע בחומרים. כי המגמה הזו יכולה להוזיל לכם את עלויות הבניה ומהירות הביצוע בכך תהפכו את פרויקט הבניה למרתק מהיר וכמובן מעוצב יפה.

נשמח לראותכם בין לקוחותינו!

צרו קשר או חייגו